måndag 20 april 2009

Bra Delighten!!

Hej!!
I torstadags red jag delighten, jag hoppade lite. Det gick jättebra, vi hoppade på volt över en bom på marken.
I fredags red jag lite dressyr på florran, vilken utveckling hon jobbar jättebra nu.
I lördags tävlade jag florran i JFK LB (Jönköpings Flätrittklubb) det var Sveland Cup.
Grunden gick jättebra hon hoppade jättebra. Men när jag kom till första hindret vägrade hon och nästa gång också. Då var jag utesluten, jättekul! Jag hade nog lite för lite ben.
Jag red delighten efteråt jag hoppade en liten kombination i LB höjd (90cm) och sverigefalggan och vattenmattan. Det gick jättebra hon hoppade jätteduktigt.
Grattis Delighten!! Nu kan hon göra galoppombyten helt själv hon vet altid när det är fel galopp. Det kunde hon inte i sommras:)
I söndags red jag florran hoppade lite på volt och det gick väl bra. Hon hoppade bra, fast hon ville
inte komma på mitten så jag fick styra henne mot mitten hela tiden!!
Idag kan jag inte rida pga att mamma och pappa är borta.
Byggde ett plank med pappa i lördags på ena sidan är det en mur och på andra ska jag måla lite.
Det blev jättecoolt. Fast det är inte klart än:)
Filmen kommer från i JFK.
SES!!


Så här såg banan ut i JFK... (Om det går att se något)
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar