söndag 12 april 2009

Grankärr

Hej!!!

Igår tävlade jag Florran i Grankärr. Första klassen (LC) gick jättebra fast i omhoppningen glömde jag vilket hinder som var sist, så det tog lite på tiden. Men jag är jättenöjd för att jag kom 5:a fast jag glömde banan:)

Jag fick en rosett, planket och ett hederspris (strumpor från Charlies)


LB:n gick inte så bra jag red inte jag åkte bara med och därför blev jag utesluten pga att hon vägrade på 3 hinder. Men det var första gången jag tävlade med kombination och det stannade hon inte på:)


Jag är nöjd det var vårt första ärevarv.

I Grankärr efter LC:n. Nytt pannband!!

Snyggt va?

Film kommer.

SES!!

3 kommentarer:

  1. Grattis! o f*n! ;)
    Snyggt panband! :D <33
    /josse o Sabbi

    SvaraRadera
  2. Grattis :D<3
    assnyggt pannband :o <33

    ses ;) <3

    kram( jullaaaaan :))

    SvaraRadera