torsdag 23 april 2009

Överkurs!!

Hej!
I tisdags red jag delighten, Serpentiner i galopp, men det blev lite överkurs för att hon jobbade så bra med ryggen jag behövde inte hålla något i henne och hon var svettig från topp till tå.
Hon hade lite svårt att byta galopp och samtidigt rida fina vägar, men i dressyren gick det bra.

I onsdags red jag hos A-c uppvärmingen gick inte så bra men det andra blev det i alla fall i slutet. Vi värmde upp som på en tävling sedan var vi inne en och hoppade på grusbanan. Allt var typ som en tävling. Jag hoppade ca 90cm och vi red den 2 gånger. 2:a gången gick bra. Men hon lägger sig lite åt vänster över hindrena.
Jag red delighten när jag kom hem för att vi skulle egentligen till hov slagaren idag men han kunde ju inte i sista minut, så det får bli imorgon istället. Det gick jättebra hon var jätteduktig.

Idag red jag delighten ute i skogen, jag red den vanliga rundan och det gick jättebra, men heregud vad hon ökade i galoppbaken:)
Orkar inte lägga ut filmen nu från i Jönköping idag heller.
SES!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar