söndag 10 maj 2009

Oj, vad länge sedan

Hej!!
Det var jättelänge sedan.
Jag kommer inte ihåg så mycket så det får ni inte veta något om.
Igår i alla fall tävlade jag i Ätrabygden LD,LC,LB.
Det började med en LD på Delighten, det var en CR men det gick jättebra och vi fick en svart,vit rosett. LC på delighten gick också jättebra men på andra hindret fick hon hoppa jättestort och tredje hindret var ganska nära så hon råkade slå i bommen och riva den. LC på florran gick också jättebra jag kom till omhoppning, men rev det andra hindret i omhoppningen, annars hade jag kommit på en ca en fjärde plats:(
LB på florran gick inte bra jag hade jättebra fart men nästa gång ska jag ha spö!!!
Hon vägra på andra, tredje och 4a hinderna.
Ska snart rida. Filmen kommer kanske!!
SES!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar