tisdag 19 maj 2009

Filmen

Hej!

Red ute i skogen igåpå florran,vi red en ny runda. Det gick bra, det låg 2 stockar på vägen för att inga bilar ska köra där så vi fick hoppa lite, florran tyckte det var skitkul, jag med!!

Sedan red jag delighten ute i skogen med fast jag red den vanliga rundan, men hon ville ju inte skrita hon skulle bara trava. När vi kom till galoppbaken sa det bara pang sedan var vi hemma.Hahaha!!!!

Idag red jag bara florran för att jag är ensam hemma, det gick jättebra, jag red dressyr och hon jobbade jättebra.

Här är filmen i Bratteborg, Delightens LC är inte med men jag red den likadant som florrans runda, kommentera gärna.

SES!

4 kommentarer:

  1. Grattis Rebecca. Mer galopp o mer eftergift i språnget på Florran så sitter snart LB oxå som en smäck!!

    Kram coachen

    SvaraRadera
  2. Grattis, det gick ju jätte fint:P<33

    SvaraRadera
  3. Grattis! Va kul att det går så bra med Deligthen nu oxå! :D <33
    puss på dig!
    Josse

    SvaraRadera