lördag 16 maj 2009

3 Rosetter :)

Hej!!
Idag tävlade jag i Baratteborgs RS.
LD: Det var en CR och jag tävlade den med både Florran och Delighten, Florran tog sig över jättebra men hon tittade lite mot fel hinder till det sista hindret, men hon tog sig över rätt hinder. Så vi fick en blå-vit rosett! Delighten var också jätteduktig hon hoppade allt men, vi slarvade lite till sista hindret så hon rev en bom, så typiskt!

LC: Jag hoppade Florran först vi var trea in på banan och hon hoppade allt jättebra så vi kom på en tredje plats, Jippi!! Delighten var också jätteduktig, vi gick i sist och kom på en fjärde plats, så Delighten fick rida ärovarv med 2 rosetter!! Jag är jättenöjd!
Filmer kommer!
SES!!

5 kommentarer:

  1. Fin den blev, med dom nya bilderna och så:D
    Bloggen asså, haha

    SvaraRadera
  2. Grattis Rebecka! :)

    SvaraRadera
  3. Grattis! :D<3
    Pussa Florran, delighten och ronja från mig :* ( och sten-erik om du träffar på honom ) ahahhahaha ;))
    kram jullan <3

    SvaraRadera
  4. HAHA, julle och stenekrik=) Han kmr vi aldrig att glömma:*



    Niiizzzzaaaannn=)=);)

    SvaraRadera