måndag 18 juni 2012

You belong with me

Hej!!
Idag började sommarjobbet! Jag ska under 3 veckor tillsammans med 7 andra skapa en modetidning och modeblogg och därefter en modevisning, just nu känns det som ett nästan för slappt jobb! Jag gillar mer jobb där man verkligen får slita för pengarna! Men det får väl funka, var ju inte helt fel att kolla på film och få pengar för det xD

När jag kom hem så hoppade jag Nala för typ första gången, hoppade bara något litet kryss på provridningen. Och jag säger bara WAAAAAAAAAAAAOOW vilken ponny, jag har ju inte mycket makt där uppe när hon får syn på ett hinder! Det säger bara swuch, och sen har jag landat bakom hindret! Så eftersom att syrran ska tävla Mimmi på Börjes Cup nästa helg så gjorde jag en snabb inpulsanmälan med Nala, det blir 3 stycken LB, väntar lite med LA ;) Hoppas att det går bra :D

Nu ska jag chilla i soffan!
SES!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar