måndag 11 juni 2012

Bowlat med underbara Anna :D

Hej!!
Låg i soffan hela morgonen idag sen fick jag mig ett ryck och stack till Huskvarna :) Då fick jag mig en rejäl överraskning för Anna drog med mig till bowlinghallen, jag vann ju såklart :) .. men morfar du kan ju ta en lektion med mig på lovet så jag blir bättre än bäst x)

Nu är det så att jag inte hann packa för Anna sa att jag tvunget behövde cykla ner till bussen direkt så jag hann med den bussen, och mamma vill inte komma hit med min packning :( Så jag måste åka hem nu med nästa buss och då missar jag Sverige - Ukraina, och jag måste gå upp tidigare imon än jag hade behövt om jag stannade här! Så tack mamma, vill bara säga det, Tack!!
SES!!

1 kommentar:

  1. Det finns något som heter PLANERING!!
    puss & kram från mamma som nu ska njuta och krypa ner i soffan o titta på TV, ja jo det får nog bli lite fotboll MMMOOAAHH!!

    SvaraRadera