söndag 10 juni 2012

Tystnaden som uppstår

... när man berättar för icke hästkunnigt folk att man besiktigar en häst innan man köper den! haha den är rolig, ni ska se deras ansiktsuttryck när man berättar det för dem, så har ni inte gjort det? GÖR DET!!!

Idag fick jag mig ett ryck och befann mig i stallet typ hela dagen! Mockade stallet trotts att jag inte ens har någon häst där! Tvättade ur alla vattenhinkar ordentligt, borstade av och städade bland mina täcken! Borstade av alla schabrak och benskydd! Och putsade alla träns och båda sadlarna!! Jupp det är väl det jag gjort idag :) Så nu ligger det en massa benskydd, fårskinn och schabrak som klagar på att tvättmaskinen tvättar något annat!

Imorgon när ni väcks av era klockor som jag vet att ni mer än gärna vill slänga i väggen så ligger jag och sover :P Och kan göra det precis huuuur läääänge jag vill :) Livet är ju bara för underbart ibland x)
Nu ska jag dra!
SES!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar