söndag 3 juni 2012

Hej då älskade vän!

Hej!!
Idag var det en ledsam dag för mig, inte nog med att jag varit tvungen att ställa in min helg hos anna med att slösa bort hela jävla helgen på fysikplugg så fick jag idag se min bästa underbara vän, Zinderella som funnits i mitt liv i 7 år åka iväg i någon annans transport :( DET ÄR TUNGT!!! Och ni som då undrar om jag har sålt henne, nej, det har jag inte jag har lånat ut henne för att jag ska kunna satsa fullt ut på skolan och sista ponnytiden! Så om något år är hon förhoppningsvis hemma igen, perfekt utbildad av en jätteduktig tjej som går på ett ridgymnasium. Så jag vet att hon har hamnat på ett bra ställe min bebis <3 Önskar bara att tiden kunde gå lite snabbare så jag kan få umgås med mina underbara kompisar istället för att sitta här forever alone!

Imon har jag sista provet som 1:a årselev :)) Hoppas det går bra, måste bara få alla formler i fysiken att stanna i huvudet!
SES!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar