lördag 16 juni 2012

Water

Hej!!
Idag har det varit en fullspäckad dag, började med att jag skulle ner och vattna ridbanan, men upptäckte att vattenkransaken gått sönder i ridhusraset. Så jag och pappa åkte till hans jobb och letade efter en, och efter en timme hittade vi en :) Så nu är ridhuset vattnat och förhoppningsvis dammar det inte imon :) Var tvungen att putsa sadeln för att den blev helt sandig när jag red där igår :(

Idag red jag min underbara ponny i skogen :) Backtränade lite i en backe, 2 ggr i galopp och 2 i trav :) Det gick helt awesome!! Hon är så underbar att rida på, mina mungipor är över öronen! Berättar mer om henne senare :P

Sen nu ikväll var jag uppe hos kusineran och åt tårta! Lilla Malin fyllde år :)

Nu blir det chill i soffan.
SES!!
Malin och Tindra 2009

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar