torsdag 28 juli 2011

Varberg-helgen i text...

Hej!!
Helgen gick ju hur bra som hellst:) Första dagen (torsdagen) hoppade jag en CR med mimmi och florran vilken jag nollade med båda:) Sedan hoppade jag en LC med båda, kom 4:a med florran och 12:a med mimmi (hon blev rädd för ett hinder vi red förbi så det blev en jättekonstig sväng!)

Andra dagen, en LB. Det hade spöregnat hela natten! Hoppade florran först hon rev ett hinder utan anledning, blev lite besviken! Sedan hoppar jag mimmi och hon river samma hinder! Men hon hade i alla fall en anledning att riva, hon kom för nära hindret!

Kom till A-finalen med båda (LB+5 cm):) Hoppade mimmi först, och blev den första felfria rundan, (jättesvår bana) så jag la mig ju då i ledning:) Sedan gick jag in med florran hon kändes hur fin som hellst, men hon rev det 3:e sista hindret! Men eftersom att banan var så svår så lyckades jag komma på placering med henne ändå, kom 7:a:) Om jag hade gått felfri med henne hade jag kommit bland top 3! Lite synd! Här finns bilder på oss:)........ (Vill ni se bilder från prisutdelningen får ni bläddra er fram bland alla varbergbilder!)


Florran går skitbra här hemma nu:) Zinderella har ju då tappat skorna igen!!
SES!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar