tisdag 5 juli 2011

Tävlingsdagbok - lördagen 2 juli



















































Hej!!
(Skrev en "tävlingsdagbok" under helgen när jag inte hade något att göra)

Lördagen

Kval 2 och 3 idag(LB och LA). Idag kändes hon hur fin som helst till första klassen, den bästa framhoppningen någonsin! På banan var hon också jättefin och räddade mig till och med på andra hindret (och det gör hon aldrig!) nollade och kom 21/94, lite förbättring. Fick samma saker som igår, rosett, planket och ett presentkort på Börjes (100kr) Pappa och min kusin Josefine har kommit hit idag så vi åkte och åt när dem kom! Sedan var det dags för kval 3, en LA som jag bara hoppat en gång innan. Det gick jättebra, men fick ett litet skitpet på det enklaste hindret! Men vi kom lite för nära! Men trots det var det inte många felfria jag kom precis utanför placering, med det resultatet och det var en tidshoppning också!

På kvällen red jag och Cornelia barbacka ner till vattnet och badade med dem, florran tyckte det var skitkul! Hon kom på att det är jättekul att plaska med hoven i vattnet och ju hårdare man tar i ju mer skvätter det och ju blötare blir ryttaren som sitter på! Aaa hon skulle helt enkelt bara stampa med hovarna och plaska!


SES!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar