tisdag 5 juli 2011

Tävlingsdagbok - söndagen 3 juli

























Hej!!
(Skrev en "tävlingsdagbok" i helgen när jag inte hade något att göra!)

Söndagen

Jag hade sovmorgon idag, gick till A-final som var efter B-finalen, jag tycker att det borde vara tvärt om, men men! Framhoppningen gick super, inne på banan gick det inte lika bra. Florran kändes väldigt trött, så så fort vi red mot ett hinder och vi låg perfekt till hindret så gick det saktare och saktare, florran stod emot framför hindret, så det blev helt fel när vi var framme. Så vi vägrade ut oss!! Typiskt när det gått så jäkla bra annars!

Så vi packade och åkte hem, jag lyckades packa upp nästan allting när jag kom hem, bara väskan kvar, sånt som man verkligen orkar göra när man kommer hem så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar