måndag 4 juli 2011

Tävlingsdagbok - torsdagen 30 juni

(Köpt bild)


Hej!!
(Jag var så duktig i helgen så jag skrev lite "dagbok" när jag inte hade något att göra!)


Torsdagen

Vi började vår resa mot Tingsryd och vi var framme klockan 3 på eftermiddagen. När vi anlänt plockade vi in all utrustning och ställde in hästarna i tävlingsboxarna. Därefter åkte vi till campingen och när vi fått vår plats osv med husbilen cyklade vi till stallet och red ut barbacka i skogen med hästarna. Därefter cyklade vi in till Börjes, vi kollade lite i hästaffären som för övrigt hade 15% rea på alla kingslandsaker, men jag lyckades stå emot och köpte inget:) Vi åt kvällsmat i kiosken brevid innan vi cyklade tillbaka till campingen. Mot kvällen tog jag och Cornelia ett kvällsdopp i sjön, det första i år för mig! Det var riktigt skönt, ljummet vatten, men det var inte lika kul när man skulle gå upp, riktigt kalla vindar!

Fick också veta att jag kommit in på mitt första val till gymnasium, Erik Dahlberg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar