torsdag 14 juli 2011

Bilder från Manchester...

(En mini burk!) Bilder från flyget...



























Vardagsrummet





Utomhus ( ser ni ridbanan bakom buskarna!)


Vi fick alltid välja bland olicka flingor i småförpackning.


Lyxfrukosten


Julias rum


Jag andra dagen i Manchester

Mitt rum


Den snygga brevlådan!



I princip alla hus såg ut som på denna bilden! På åktur i Manchester

Manchester



Manchester

I Manchester


Robinsons - hästaffär


Chinatown-restauranger

Restaurang-delen av Trafford Centre

Trafford Centre (det näst största shoppingcentret i England, över 200 affärer)


Trafford Centre


Trafford Centre


Trafford Centre


Trafford Centre


Trafford Centre



Trafford Centre

Julia, Jennifer och Jag




Trafford Centre


Trafford Centre


Jennifer, dottern i familjen Evens (familjen vi bodde hos!)


Jag shoppar:)



Trafford Centre


Trafford Centre



Trafford Centre



Trafford Centre


Trafford Centre


Trafford Centre


Jag och Julia i Trafford Centre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar