onsdag 1 december 2010

Längtar till tävlingarna....

Hej!!
Har inte så mycket att skriva om mer än att träningarna är slut för i år och jag strök mig från det som skulle varit min sista tävling i år, en regional i värnamo med vinst täcke! Men det var för kallt och för mycket snö tyckte vi så vi sket i det! Så jag avslutade med 3 felfria starter i Vetlanda där 2 av dem med placering:) Nästa tävling blir förhoppningsvis i trettonspelen i Helsingborg tidigt i Januari. Den håller på i tre dagar, men vi skall nog bara tävla de 2 första dagarna. Så jag måste skaffa ny licens nu om jag skall kunna anmäla! Men jag har lite problem... det får ni veta mer om längre fram!

Vad tycker ni som lärt känna mig så här på bloggen att jag skall gå förnågot gymnasium?

SES!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar