onsdag 22 december 2010

9D vinner som alltid:)

Hej!!
Hästarna vilar och idag var sista skoldagen 2010, skönt! Igår hade vi innebandy match alla nior och lärarna, kul:) Första matchen mot en 9:a blev 4-0 till oss:) Andra 5-0 till oss och därefter mot lärarna 1-1 då var vi klara för final, men innan det mätte vi en 9:a till 3-1 till oss:) Så det blev 9D mot lärarna:) I första halvlek blev det 1-0 till oss, men i andra blev det 1-1 så när tiden tog slut avgjordes allt med straffar, försten till 5! När lärarna gjort 4 mål hade vi 3 mål gjorda och jag: Fan också nu förlorar vi, men då gjorde curre ett mål så det stod 4-4:) och lärarna missar, medans vi gör ett mål och vinner:) En bra dag helt enkelt:) Men vi hade gått innan och sagt att vi skulle vinna för våran klass vinner allt, ärligt talat! Så tänk om vi förlorat då hade vi ju gått och dränkt oss!

Idag tog jag första skidturen uppe på berget och det var hur kul som helst skall nog upp imon igen:) Efter min långa sovmorgon...........
SES!!

Lite bilder från innebandy matchen, det var "maskerad" men ingen i våran klass klädde ut sig, jag hade i alla fall HSSK:s matchkläder!




























2 kommentarer:

  1. HAHA! xD
    Jag klädde ju ut mig!! Dissare! ;D
    GOD JUL!!!! <3333 :D

    SvaraRadera
  2. Hahaa!!! Ja klädde också ut mej ;D HAHAHA!!! xD Ser ju as fet ut!!! xD HAHAHA!! <33

    btw:

    GOD JUL!!
    <3 :D

    SvaraRadera