torsdag 30 december 2010

Julafton och flytt!

Hej!!
Har inte kunnat blogga pga vi har flyttat:) så vi har inte haft ngt internet! Men nu har vi det:)

Julafton firade jag först hos min farmor och därefter hemma:) Presenter: Exclusive Horse Wear boxgardin - blå, vit, röd med mitt namn i en båge över en hopphäst:) Ett Sardovski-armband, 2 mössor som jag och Cornelia delar på, bla en KL. Pengar till Göteborg:)

Vi flyttade annandag jul så nu sover vi här i vårt egna hus som vi själva byggt!

Igår kom tjejerna i klassen med en massa godis och dricka så vi hade riktigt kul här tills dera de var tvugna att åka hem! Idag hade vi tänkt åka längdskidor och grilla, men många hoppade av nu i sista stund så jag sket i det jag med vilket jag tror alla gjorde sedan!

Har satt igång florran nu också, hon gick jättebra första passet för att ha vilat i 2 veckor! Men hon är väldigt tjock så hon måste komma i form nu så att vi kan börja tävla:)
SES!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar