fredag 31 december 2010

Hej då 2010....

Hej!!
Igår åkte vi till Jönköping och först var vi ju så klart på Charlies:) Det första jag såg var KL muggarna och KL lakanet och man blev ju helt galen, man vill bara ta med det hem direkt, men den drömmen dör direkt när man tittar på prislappen! Men ett köp blev det, en biege KL mössa:) Jätteskön!

Sedan gick jag och Cornelia in på A6 medans mamma och pappa kollade på tvättmaskin mm på elgiganten. Jag hittade en grå tröja på Jc - rean! Och cornelia hittade en ljusblå tröja och en skarfs till på Kappahl!

Ikväll skall jag till kompisar som jag sällan träffar och hästarna stackarna får gå in tidigt! Nu skall jag ut och rida;)
Hoppas att nästa år blir lika bra eller bättre än detta året, med många placeringar och övergång till LB-LA och en ny tävlingsklubb:)

Gott Nytt År önskar jag och Florencia er;)
SES!!
Bilder jag vill minas från detta året...
Herrljunga sommartävlingar.
Min och Delightens sista tävling:)
Allsvenskan:)

Varbergshoppet:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar