torsdag 27 maj 2010

Jag vann en negerboll:)

Hej!!
I tisdags var jag ju som sagt och tävlade, men det gick väl inge vidare. I LC:n fick jag ett stopp och det vet i fan vart det kom ifrån? I LB:n fick jag två stopp, i den klassen tävlade jag och Sabina, hon var precis efter mig så vi var inne på banan samtidigt! Men i alla fall vi tävlade om en negerboll, den som förlorade ska bjuda den andra på en negerboll imon (Fredag) Haha och det var jag som vann negerbollen. Hon fick 3:stopp och jag fattar inte hur hon lyckades få ett stopp mitt i kombinationen!

I går sprang vi i skolan igen och jag hade bra kondition visade en mätare jag sprang 2 kilometer på 9 minuter:) Men blodsmaken var inte god!! Idag när jag cyklade till skolan hoppade min kejda 2 ggr och när jag skulle hem hoppade den av en gång, helt konstigt!! Hade också Fysik prov idag, men det gick väldigt bra så jag hoppas på ett MVG, det kommer ju värkligen hända!!

Idag har jag ridit både Delighten och Florran det gick bra med båda två.

I övermorgon fyller jag år:) Jag önskar mig en ny John Whitaker hjälm:) Så nu vet du det mamma;)
Hinner inte lägga in bilderna de får komma senare;)
SES!!

2 kommentarer: