måndag 3 maj 2010

Bla, bla, bla, bla, bla

Hej!!
Tävlade i helgen på Gark, det gick väl inte så jättebra!
Första klassen 90cm hade jag för dåligt tempo så hon stannade 2 ggr och där var jag utesluten:(
Andra klassen också 90cm var stilhoppning och det var Anneli och Ann som var domare:) Jag hade världens tempo också river florran sista bommen:( Det var knappt hon nuddade den, så irriterande Då blev det 48p-2p = 46p och på protokollet stod det att tempot var för snabbt:) Lite kul, men aja hellre för snabbt än för sakta:)
Igår red jag florran uppe i öreryd samtidigt som Cornelia hoppade Matcho där, mamma tycker att jag har för lite benmuskler;) Så jag tog ett hopp med florran utan stigbygglar på ca 70 cm och de rörde sig inte:) Så hon tog tillbaka det ganska snabbt:) Cornelia och Matcho var jätteduktiga, mamma tog lite bilder som Cornelia lagt ut på sin blogg.
Idag red jag bara delighten och det gick jättebra, men gud vad svettig hon blev! Jag galopperade säkert i en halvtimma, nee men nästan. Sen la mamma på cornelias jacka på ett hinder och hon brydde sig typ inte:)
Nu måste jag plugga på engelskaverb:(
SES!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar