måndag 26 april 2010

Strandgården (Once in a life time)

Hej!!
Nu var det ett tag sedan förra tisdagen red jag för Sandra, vi hoppade en bana och det gick jättebra. Det var en linje som var lite svår att få upp tempot på bara:) I onsdags åkte jag på konfaläger i Halmstad, Strandgården. Det har varit jättejättejättekul. Det var inte mycket pluggande, vi bodde precis vid stranden så vi var där och tog massa kort och så, kanske kan lägga upp några senare i veckan;) Sedan var vi på rummet och spelade spel och tittade på film och så:) Jag kom hem igår så hästarna har fått vila, men igår när jag red florran var hon inte alls pigg, konstigt! Mamma longerade Delighten när jag satt och pluggade på mitt fysikprov till onsdag. Jag ska rida henne ikväll när mamma kommer hem (hon är på föräldrarmöte)
SES!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar