tisdag 6 april 2010

Ridit ut i skogen:)

Hej!!
Red florran i skogen igår, första gången sedan vi såg älgen. Idag såg vi i alla fall ingen älg som tur var:) Det gick bra, det var lite snö kvar i galoppbaken! Sedan red jag Delighten på åkern, det gick bra det med.

Idag red jag först florran på åkern, det gick jättebra. Tänkte på saker A-c hade sagt till mig på träningarna:) Sedan red jag Delighten, jag red henne på vanligt bett och det gick jättebra. Hon hade fin och stadig trav och galopp. Jätteskön galopp, mamma tyckte det gick lite snabbt, men det tycker inte jag;)

Cornelia och Ronja V har varit hos Ronja P tillsammans med Alice hela dagen idag och tränat. De verkar ha haft kul och bra har det gått:)

Imorgon ska jag tvätta transporten:( Inte så kul, men men.
SES!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar