torsdag 15 april 2010

Hej!!
Slutade kvart i 2 idag (Vi hade ingen SO + att en håltimma gick bort) Så mamma kom och hämtade mig, när jag kom hem gick jag ut och red Florran hon är jättemjuk och fin nu och har gått ner som bara den snart finns det inga hål kvar för sadelgjorden och mamma som säger att vi ska ha en större, den nådde ju knappt runt i vintras. Jag får ha en kort på sommaren, en lång på vintern och den vanliga på hösten och sommaren:)
Tog ett kort pass idag med henne så blir det ett längre imon sen för vi se om jag efteranmäler mig till Garnkärr på lördag;)

Sedan red jag Delighten, hon var jättelugn och fin ibörjan men sen fick hon fart och ville inte stå stilla! Sedan mot slutet gick hon så jättejättebra. Nu önskar man ju bara att hon går så varje dag hädanefter (Fortsätt drömma Rebecca!)

Nu ska jag nog se på Vampire Dieres;)
SES!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar