måndag 10 maj 2010

Bilder...

En foto som jag köpte på mig och florran.
























Cornelia och Matcho på prisutdelningen.



















Cornelia och Matcho i LD+5cm.



















Cornelia och Matcho i LD+5.
















Taget från ett foto jag köpte.


















Jag och Florran i LC.


















Jag och florran i LC.



















Jag och Florran i LC.



















Jag och florran i LB.



















Jag och florran i LB.



















Jag och florran i LB.



















Jag ocg florran i LB.



















Jag ocg florran i LC



















Jag och florran i LC.



















Jag och florran i LC.



















Först hindret i omhoppningen, LC.



















Jag och florran LB.



















Jag och florran LB.



















Jag och florran LC.

















Jag och florran påväg mot dem blåa planken i LB. (De vi river)

















Jag och florran i LB.

















Jag och florran efter prisutdelningen i LC.

















Jag och florran efter prisutdelningen.

















Jag och florran i prisutdelningen i LC.

















Jag och florran i LC.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar