måndag 10 maj 2010

....Herrljunga

Hej!!
Var ju som sagt och tävlade igår med florran, det gick jätte bra. Först red Cornelia sin första tävling på Match, det gick jättebra. De hoppade en LD+5 och kom 2:a:) Sedan hoppade de en LC, men då fick de ett stopp! Ni kan läsa mer på hennes blogg.
När cornelia hoppat LC:n var det en som trillade av och hängde kvar med ena foten i stigbygeln, då började hästen sparka bakut (Med broddar) Så vi fíck vänta på ambulansen i ca 20 minuter. (Han hade inget brutet) Sedan när jag skulle hoppa LC fick jag en felfri runda och hamnade på en 2:a plats:) Fick rosett, planket och en pokal:)

Sedan när jag skulle hoppa LB rev hon ett hinder:( Men jag hade i alla fall bra fart var snabbast i grunden:) Det var säkert 25% av alla ryttare som trillade av, när man räknar bort de 25% var det ca 75% som fick minst 1 fel!

Aja nu ska jag snart ut och rida kommer lite bilder...
SES!!

1 kommentar:

  1. Grattis . Så roligt att det gick så himla bra för er! Kram. <3

    SvaraRadera