söndag 6 juni 2010

Ullared:)

Hej!!
Fyllde ju år den 29 maj, ett tag sedan nu;) Men jag fick ingen JW hjälm:( Jag fick ett par bruna JW byxor och en marin blå KL tröja med Sveriges flagga över hela ryggen:) Vi åkte till 2 hästaffärer, sedan åkte vi till ett gamalt slott vid vänern som vi tittade lite på, sedan åkte vi upp över vänern och köpte 2 sadlar till Cornelia och Matcho, en hopp och en dressyr, så frågan var ju, var det min eller hennes födelsedag!

Tränade för Sandra i tisdag, mamma var sjuk så min pappa fick följa med;) Vi var ute och hoppade bana det gick bra!

Igår var Cornelia och tävlade i Norrahammar Taberg, jag var inte med pga att det är ett otursställe! Det kan ni läsa om i Cornelias nya blogg.
På eftermiddagen åkte vi till Ullared:) Köpte lite allt möjligt;)

Idag red jag ett hårt pass med florran med massa avsaktningar från trav och galopp, skänkelvikníng i galopp och trav;)
SES!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar