onsdag 16 juni 2010

Liseberg igen!!

Hej!!
Igår var hästarna lediga pga att jag var på Liseberg med konfagänget, det var jättekul förutom att det var ganska mycket folk, men på kvällen blev det bättre:) Jag åkte nog allt (inte barnsakerna) Tips! När ni är där så är de roligaste: Höjdskräcken, Balder och Uppsvinget;) När vi åkte Kolorado fick jag hela vattenfallet på mig, men det var kul:) Och när vi gick gasten blev jag typ inte rädd en enda gång, jag bara gick och skrattade åt Amanda som skrek hela tiden:) Någon mer än mig som tycker att gasten är tråkig och bara tar tid?

Har varit ute och ridit Florran i det fina vädret, Delighten har tappat en sko så hon får vara ledig! Jag och Cornelia tävlade omhoppning, jag fick 2 chanser och Cornelia 3, men jag vann ändå:) Florran är bäst på att svänga (En gång hoppade hon över sockerbiten istället för bommen:)) Matcho har en sån jävla stor galopp!!

Har solat lite också, men vindarna är så kalla så jag får gåshud!
SES!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar