fredag 6 maj 2011

Veckan som gått












































































































































Hej!!

Veckans ridning har gått bra och GARK tävlingen i lördags också:) Första klassen kändes dock inte så bra, hon tände inte till mot hinderna, hon stod emot! Men i andra klassen gick det super, skitfin runda:) Ingen placering och eftersom att jag tävlar för Borås kunde jag inte tävla om Mountain Horse platserna. Eftersom att det var MH gick de flesta ryttarna ner från MSV och hoppade en LB! Det är lite fusk tycker jag, men men ingen placering för mig då!


Idag är jag ensam hemma, resten är i Danmark och hämtar en C-ponny som Cornelia har köpt. (Vi provred den på påsklovet) Cornelia får berätta mer om den på sin blogg. (Finns länk vid sidan) Kommer lite kompisar ikväll:)

SES!!

1 kommentar: