torsdag 26 maj 2011

Värnamo med Anemone Nemorosa (skrivet i torsdags)

Hej!!
I tisdags var jag på kvällstävling i värnamo och tro det eller ej, jag red på Cornelias nya häst; Anemone Nemorosa. Det gick super bra, har aldrig hoppat en bana med henne och vann första klassen och den andra kom jag 3:a precis utanför placring (1 sec från vinnargalningarna) Så jag är jättenöjd, andra rundan kändes dock bättre:)

Igår hade vi kabaré som blev riktigt lyckad:) Hade riktigt kul! Idag åkte jag däremot hem efter lunch, min kropp strejkar känns det som och huvudet bankar och spyan uppe i halsen! Inte bra. Hade matteprov på morgonen också! Får se hur det blir imon!

Jag har räknat ut att det bara är 4 vanliga skoldagar kvar för mig:) Gött! Det var tänkt att jag skulle hälsat på Delighten på sönadag, men det blev ändring på det, synd!!
SES!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar