lördag 28 maj 2011

Charlies rea:)

Hej!!
Var på charliesrean igår köpte tro det eller ej mina första benlindor!! Självklart Kingsland, men dock svarta:) Köpte också ett schabrak - vit med guldig kant också kingsland. Dessutom fick jag en present av mamma, Kingslandskjortan som jag visade en bild på i vinntras med "volang" mitt på:) Köpte lite födelsedagspresenter till Cornelia också (17 Juni).

Idag red jag florran (med benlindorna till och med) det gick jättebra. La ner mest tid på galoppen, gjorde serpentiner och sånt, mycket byten alltså!

Igår var Cornelia på klassresa i göteborg, så från liseberg fick hon med sig 2 stjärnvinster (en av dem på första försöket!) En toblerone och en Geisha, mums:) Jag skall dit och åka Atomsfear med klassen den 7 juni:)

Idag är mamma och Cornelia iväg på dressyrtävling, finalen av Allsvenskan de kan som sämst komma 2:a! Så nu får vi hoppas att de vinner:)
SES!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar