tisdag 10 maj 2011

datan dampade - inlägget skulle in i tisdags!

Hej!!
Idag hade jag träning för Ann vilken gick super bra:) Vi hoppade ute på gräset!

Jag satte igång ZInderella i helgen så nu skall jag försöka få igång henne:) Red Ragazza i söndags också, en liten kontig dam på 23 år! Tjurar bara om hon inte får hoppa;) Hon måste verkligen inte gilla andra lika mycket som jag för både Cornelia och mamma försökte ge henne en morot men hon tog bara den som var ifrån mig, då blir man glad:) Dessutom meddelade mamma i helgen att Zinderella från och med nu är bara min:) (Ler fortfarande:))

Imorgon är mitt sista nationella prov:) Problemlösning i matte! Men jag har inget emot matte så jag hoppas att resultatet blir bra! Och btw fick reda på resultatet i svenskan - var ett steg ifrån MVG, lite surt men ändå jättenöjd:) (Fick MVG- på läsförståelsen, VG+ på upsattsen:)

Florran skall få nya skor och på Lördag är det tävling på gräs - Herrljunga:)
SES!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar