lördag 13 november 2010

Vetlanda, superbra....

Hej!!
Idag körde vi till Vetlanda då, jätte stor och fin anläggning! Hoppade bara en LC eftersom att jag skall hoppa 2 klasser imon! Det gick jättebra, satsade på en felfri fin runda inför imon och jag kom 5:a:) Man fick välja, pengar i hand eller på kontot:) Man tar ju helt klart pengar i hand, så nu är jag 100 kr rikare, men de försvinner nog imorgon! Charlies är här:)

Utrustningen är klar för imon förutom stövlarna men det skall jag fixa nu för vi ska upp till stallet och knoppa:) Jättefint utestall och helt fult av alla tävlingshästar:) Florran har box nr 20 om ngn vill veta! Just nu sitter jag på vetlanda Centralhotell och det är super bra:) Vi käkar massa godis och slappar framför TV, jag laddar inför imon...
(Ska ta massa bilder imon)
SES!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar