torsdag 3 september 2009

Filmen...

Hej!!
Har ridit i veckan men det orkar jag inte berätta om här kommer filmen som ni har lyckats se på
tack vare alla komentarer...
Har bestämt att jag ska sluta skriva Haha på min blogg för att det är typ ett beroende, alla skriver nästan det, så jag hoppas att jag inte heller får någon komentar med haha heller:)









Från vänster
1: Vet inte var hon heter.
2: Annie W -Electra. I min grupp.
3: Vet inte vad hon heter.
4: Bea - Jelly. I min grupp.
5: Lina. I min grupp.
6: Vet inte vad hon heter.
7: Alma H:s brors tjej.
8: Ronja P - Isac. Ibland i min grupp.
9: Vet inte vad hon heter.
10: Jag och Florran. ....
11: Alma H - Zorro. I min grupp.
Hon som står upp är den tränaren vi har nu så länge.
Filmen:

2 kommentarer:

  1. **lina och texas** x> hAHAHA!! HAHAHAHA!

    SvaraRadera
  2. 5. lina och texas....
    6. tror typ det är ida eller någon xD
    7.carro och harry boy:P

    SvaraRadera