lördag 26 september 2009

Tur att det inte var en BJÖRN!!

Hej!!
Idag var vi och köpte badrumsmöbler till mitt och Cornelias badrum vi köpte ett handfat med bänk under och ett badrumsskåp. Är jättenöjd:)
Red jag dressyr för Anneli det gick jättebra red på volt och försökte böja henne som spåret.

Sedan red jag ut i skogen på florran, men när jag kom till galoppbaken stannar florran och då springer det över en stor jävla ÄLG. Jag går fram 2 steg, men då står den älgen där och bara tittar på mig, så istället för att fortsätta vänder jag och går in där eledningen går. Den vägen var jobbig, för det första så var det jätteblöt på ett ställe så vi bara sjönk, sen stannar hon och bockar i 5 minuter. När jag fått henne att gå kommer världens brantaste backe så jag måste hålla om hennes hals för att inte trilla bakåt!
Sen kom en backe som var lika brant men som gick neråt så jag gick runt, men då fick jag hoppa över en liten bäck:) Sen kom en uppförsbacke igen. Sen äntligen såg jag vårat ridhus:)
Vi får väl se när jag ger mig ut i skogen igen:)
SES!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar