onsdag 23 september 2009

VÄRNAMO

Hej!!
Tävlade i VÄRNAMO i söndags det gick jättebra.
Delighten LD: Det var clearound fast med omhoppning så det var bara att gå felfri och inom maxtiden, så jag fick en första rosett:) Sen LC kom jag typ 6:a och det var 5: på placering:(
Florran LC: Jag kom 3:a och jag tävlade mot b-ponnyerna också, så jag trodde inte jag skulle komma på placering så som de svänger. Sen lagklassen LC: Jag var den ända som gick felfri i mitt lag. Det var:

Jag-florran felfri.
Lovisa- ... trillade av.
Linda- Lucky Luke. rev sista.
Maja- .... rev ett

Vi kom 7:a. Delighten fick ta florrans ärovarv i LC för florran var inlastad, hon var jätte malig hon bara; Titta på mig jag är bäst. Jag fick alltså 2 rosetter, 2 planketer och 2 presentkort på teamsportia med 100 kr på vardera.

Igår red jag för ann det gick jättebra hade florran hoppade bana jag är jättenöjd.
Idag red jag båda försökte ställa dem i hörnen gick jättebra på båda.

Bilder:

http://www.pixbox.se/pic_show_id29421147.html

SES!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar