tisdag 3 mars 2009

~Ridit 3 hästar~

Hej!!
LÖRDAG:
I lördags red jag Delighten och Florran som vanligt hoppade lite med delighten och hon var jätteduktig. Florran red lite markövning och jobbade riktigt bra så jag är jätte nöjd.

SÖNDAG: I söndags red jag först på förmiddagen Florran ute på åkern det var jätte skönt hon florran skötte sig jättebra.
Sedan red jag Ronja jag hoppade en bana på 60cm med henne jag har inte ridit henne på några månader men det gick jättebra hon hoppade hur fint som hälst.
Sedan åkte jag skidor på berget tills 16:00 då åkte jag hem och gjorde iordning delighten till dressyrträningen för Anneli på klubben.
Delighten var jätteduktig hon jobbade jättebra och gjorde var dag sa åt henne att göra.

MÅNDAG: Red inte.

Tävling i tranemo till helgen med florran får se hur det går.
Ska ut och rida nu!!
SES!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar