söndag 22 mars 2009

GARK

Hej!!
i onsdags hade jag med mig Florran och hon var jätteduktig värmde upp på galoppbommar och ett litet hinder på 30 cm. Sedan hoppade vi ett hinder som på en volt till baka och det gick jättebra men ibland råkade jag ta i sporrarna i stället för vaderna och då sparkade hon bakut:)
Sedan på slutet hoppade vi kombination och det blev efter 3 gånger 110cm :)
I torsdags hoppade jag bana på delighten med sporrar och det gick jättebra hon hoppade allt på en bana på 90cn.
I fredags red jag lite dressyr på båda och de var jätteduktiga de gick som bäst på slutet:)
I Lördags hoppade jag på volt med ett hinder på kortsidorna. Båda hoppade jätteduktigt.

I dag tävlade jag på Gark klubbtävling CR ( Gislaved-Anderstorp rk) jag hade med mig både delighten och florran. Först ut var delighten på 70cm fick 12 fel:( hon stannade 2 gånger på ett vit plank. Andra gången var det delighten igen på 80cm hon hoppde jättebra tills hon stannade 1 gång till på samma hnder:(
Sedan var der florrans tur på 80cm och det gick jättebra med en felfri runda:)
Sedan var det florrans tur på 90cm och det var den bästa rundan för idag hon hoppade jättebra och felfritt igen:)
Jag är nöjd för att jag tog det som en träning. Nästa helg är det klubbtävling CR på IRK, kanske ska ta delighten då;)

Film kommer.
SES!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar