lördag 7 mars 2009

TRR

Hej!!
TISDAG: Jag red Florencia och vi hoppade ett nytt rekord 112 cm. hahaha
Hon var jätteduktig.

ONSDAG: Jag red A-C träning på florran och hon hoppade bana och kombination på 100cm.
Jag är jättenöjd.

TORSDAG: Red inte.

FREDAG: Jag dök från 3:ans trampolin på badet i skolan, Jättestolt.Hihi
Red florran bara joggade henne lite men hon var jätteduktig.
Delighten red lite dressyr hon var jätteduktig hon också.

LÖRDAG: Tävling i tranemo på florencia hon var jätteduktig både på framhoppningen och på banan.

LD CR: Felfri runda med en grön rosett, de kunde fixa lite finare rosetter:)
Hon var jätteduktig men lite lågt tycker hon nog, hon bara leker med mig:)

LC: dubbel nolla:) När jag hoppat gick jag upp i ledning men sedan de 4 sista typ tog mina platser måste ha kommit precis utanför vet inte för att det kommer inte ut några resultat:(
Men jag är jättenöjd:)

Nästa gång blir det LC och LB.
Filmen:





Bild när jag kom hem från JFK- tävlingen. Vår första tävling tillsammans<3
























Nr. 1 Orginalet.

























Nr. 2

















Nr. 3


























Nr. 4 Den blev jättefin tycker jag:)

Bilder på Delighten.







Nr. 1
























Nr. 2

Titta skillnaden på dessa två bilder:




Nr. 1 den gamla.

Nr. 2 Den omgjorda

2 kommentarer: