torsdag 26 februari 2009

A-C träning

Hej!!
Har inte skrivit på ett tag nu men men.
Måndag:
Florencia: Jag red dressyr och det gick faktiskt jättebra tycker jag.
Hon jobbade med hela kroppen.
Delighten fick villa.

Tisdag: Vila

Onsdag: A-C träning red Florencia hon var duktig men hon var lite stel när jag hoppade på volten mest i höger. Efter det hoppade vi påp långsidan 3 hinder på 4 galoppsteg emellan, Det gjorde hon jättebra. Efter det hoppade vi 2 oxrar snett igenom och det gick ännu bättre sedan la vi ihop allt till en bana. Jag är jättenöjd.

Torsdag:
Florencia: Dressyr hon var duktig men det gick mycket bättre på slutet hon ville inte göra som jag sa riktigt i början. Men sedan gick det jättebra.
Delighten: Hon var lite pigg eftersom att jag inte ridit henne på några dagar men hon var jätteduktig hon jobbade på redan när jag satte mig på henne. I galoppen var hon jättepigg och när jag gjorde att galoppombyte på henne så hoppade hon 1 meter som om att det var ett hinder hon hoppade över. Hahaha.

Ska tävla min andra tävling på florran nästa helg i Tranemo LD och LC får väl se hur det går.
SES!!

1 kommentar:

  1. Lycka till i Tranemo, skickar ni ett mess efter klasserna??
    Så vi vet hur det gick!

    Kram Kram Denise och Åsa

    SvaraRadera