lördag 7 februari 2009

Tävling JFK

Hej.
Idag tävlade jag florran för första gången och det blev i Jönköping, Hon var jätteduktig.
LD: Clearound, Hon var jätteduktig på framhoppningen men det gick supperbra inne på banan.
I början när jag skulle mot första hindret var hon så pigg och sparkade bakut. hahaha....
Hon var jättepigg och jag red också med sporrar men jag fick ta av mig dom till LC:n sedan.
Vi gick nolla och fick en blå-vit roset.

LC: Hon var duktig på framhoppningen i LC:n också. Ronja Plomén hjälpte mig att hoppa fram!
När jag kom in på banan var hon lika pigg som i LD:n haha...
Jag gick nolla där också hon var jätteduktig men jag sattsade mer på att rida felfritt och tog inte de värsta vägarna i omhoppningen men det var nog inte så långt från placering ska se det.
Filmen laddar kommer lite senare.
SES!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar