fredag 13 februari 2009

Clearound...

Hej!!
Idag åkte vi till IRK för att hjälpa till på debutanthoppning (10-40cm) och efter det var det clearound (50-110cm).
debutanthoppningen stod dag på banan och höjde hinder men sedan på clearounden gjorde jag väl ingenting jag bara tittade lite men som tur var så hoppade ryttarna bara upp till 80cm så jag behövde inte vara där så länge.

När jag kom hem gick jag ut och mockade ca kl. 18.00.
Sedan tog jag in Deligthen och Florran och red dem i ridhuset. Jag slängde delightens benskydd nu men jag hittade några som jag bara andvänt en gång på henne.

Delighten:
Hon var jätteduktig jag hoppade lite studs med henne, de bommar som var över sedan jag hoppade det med florran. Det gick bra hon var riktigt mjuk och fin.

Florran:
Hon var också jätteduktig vi hoppade över 2 st bommar på marken och ett litet på 20cm com jag övade lite på att komma rätt på det. Det gick jättebra och jag kom rätt varje gång typ.
SES!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar