onsdag 16 maj 2012

Öland hela helgen :)

Hej!!
Engelskan gick förhoppningsvis bra förutom hör, asså shit va de kan babbla på fort där asså! Fattar inte varför de ska göra det så mycket svårare för oss, ja menar när jag varit utomlands de senaste gångerna så pratar de verkligen inte så otydligt och tidningarna i England och engelska böcker är så mycket lättare att läsa än texten på proven!!

Nu packas det förfullt här hemma, imon drar hela familjen iväg med husbil och hästtransporten mot öland!! :D Syrran ska tävla med mimmi, egentligen var jag änmäld med Billy men avanmälde mig precis :( Så än så länge ingen tävling för mig i år!! Blää det känns inte bra asså inte tävlat så här lite på typ 5 år! Känns helt tommt i mitt liv just nu :( Till och med kompisarna har börjat fråga varför jag är så tråkig, haha x)

Nu ska jag sätta mig med denna fina boken, för på tisdag nästa vecka ska jag har plöjt igenom dessa 373 sidor med fina mattetal !
SES!!

1 kommentar:

  1. Men du är snart där ute på banorna igen . Det vet jag. Tar bara lite tid kanske men , Snart får jag se dig . Förstår att det kliar lite i fingrarna . Till och med jag som alltid har fått köra Bea tycker att det är tråkigt att ej vara ute.

    SvaraRadera