tisdag 29 maj 2012

Fick en underbar text av Anna idag som jag absolut inte fick visa, men två utdrag av den måste jag dela...

"Det var nog en dag, du visste inte vad du skulle välja för kläder, hur du skulle ha håret, och nervositeten var nog inte låg. Denna dag låg min garderob på golvet sedan dagen innan, och nervositeten var på topp. Aulan var full av nya människor, jag kände näst intill ingen och det gjorde inte du heller. Någonstans där inne satt jag och någon annan stans satt du. Vi tillhörde båda Te1a, sedan den dagen har de varit du och jag."

"Nu till det svåraste av allt....
Det är ju din födelsedag och det har varit väldigt svårt att komma på vad jag ska ge söta lilla dig i födelsedagspresent. Finns ingen present som kan beskriva hur bra du är.
Vad önskar du dig?
-Jag önskar mig ett stridsflygplan!
Hallå lilla flicka vakna, det tror du jag kan ge dig... Hmm du är inte lätt du!"

Tack världens bästa Anna för en underbar födelsedag! :D <3

1 kommentar:

  1. åååå varse <3 fina utdrag du valde :D
    hoppas din dag fortsätter och fortfarande är jätte bra! Kramiz <3

    SvaraRadera