torsdag 3 maj 2012

Min vecka i allmänhet..

Hej!!
Jag lever, har bara haft en helt underbar helg och vecka :)

Tisdag eftermiddag följde jag med några kompisar ut på vättern, och det var inte fel! Vi grillade och var ute i flera timmar :) Sen sov jag hos Anna till onsdag som var en helt vanlig skoldag förutom att vädret var helt fantastiskt! Hästarna fick vila pga plugg.

Nu är NP Engelska uppsattsen klar och jag hade en kort dag så jag kom hem vid 12 :) Sen har jag bara legat i solen och dum som jag är sket jag som vanligt i solkräm... så jag är värre än en tomat just nu!

Hade tänkt gå ut och rida båda pållarna såfort solen börjat gå ner lite! Imon är det  fredag igen, känns jättekonstigt pga av långhelgen! Tyvärr försvinner Anna från skolan nu i några dagar, hoppas du får det bra <3

Bilder från helgen kommer..
SES!!

(Sitter vid  andra datorn så jag hittade lite gamla bilder..)
New York 2006

Lilla jag i square garden

Orlando 2006

Turkiet 2009


Bilresa till Italien (Österrike)


Skolavslutningen i 6:an

Dalarna


Danmark (där två hav korsas och vågorna kommer från varsitt håll)


Gokart (jag och kusinen Robin)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar