fredag 16 mars 2012

Ny ponny?

Hej!!
Nu sitter man helt ensam hemma = musiken på högsta volym x) Har ridit zinderella som gick super, har fixat en liten film men internet blir så segt av att ladda upp den så jag gör det senare ;)

Som ni kanske har märkt så har jag inte ridit florran på länge, pga hon inte hoppar hon bara tvärstannar så vi åkte till veterinären och det visade sig att hon hade lite ont i frambenen så hon behandlas och ska sättas igång nu vilken dag som hellst. Jag har varit ute och gått med henne några gånger, men det blir nog syrran som sätter igång henne nu, jag känner att vi har gjort vårt race och vi är klara! Så dagarna framöver så kommer jag att bara rida zinderella, men jag kollar också på lite nytt, vill ha en till ponny nu min sista ponnytid. Jag har ju ändå två år kvar :) Och jag vill verkligen hinna tävla sm innan jag går över helt till stor häst. Så ni kommer troligtvis få se lite filmer från olika hästar jag provrider i fortsättningen ;)

Nu ska jag baka klart mina vaniljbullar :)
SES!!




1 kommentar:

  1. becca bakar du vaniljbullar :) du får gärna komma och hälsa på mig :DD

    SvaraRadera