tisdag 20 mars 2012

Pappa du vet att du är världens bästa pappa va?

Hej!!
Asså shiet... mamma kom hem kl 4 innan idag och ba, Becca jag har hittat din häst. Jag döööööööör vad jag vill ha den, den är helt otrolig! Så nu när det lättaste är avklarat kommer det svåra...... jag måste lyckas få ut lite pengar från PB (pappa banken) någon som har ett tips hur man fjäskar sig till en häst? haha x) Eller någon som kanske skulle kunna tänka sig sponsra mig och min blivande häst?

Haha det var lite kul innan idag när jag och pappa stod i köket så börjar han sjunga "ingen sjunger bättre än jag" och jag bara kollade på han och direkt sa han " jaha, nämn en?" Hahaha jag dog nästan av skratt x)

Sitter och pluggar som vanligt just nu känns det som -.- fattar fan ingenting just nu! red Zinderella innan som gick som en klocka, shiet vad bra det gick! Vi gjorde några övergångar mellan galopp och trav och sånt pillipill!
Nu ska jag räkna ett tal till sen slocknar jag i min wunderbara säng :) Imon är det skriskor på idrotten så om jag inte bloggar på ett tag så vet ni varför....
SES!!

1 kommentar: