torsdag 22 mars 2012

Fjäril och sol = <3

Hej!!
Påväg hem nu, hade fysikprov i 3 timmar idag och sen slutade jag så vi gick ju då till bryggan och myste i 2 h! Jättemysigt med ca100 andra ungdomar och någon som spelade gitarr :) och shit vilket härligt väder jag satt i t-shirt och så såg jag årets första fjäril, underbart :) så nu ska jag hem och rida på zinderella sen imon har jag en tyskauppsatts sista lektionen, mindre härligt. Men det gör inget, det är typ sista uppg. Innan lovet :)
Ha det gött!
SES!!


2 kommentarer:

  1. sv:
    1. småfel kan hända i farten
    2. jag har varit iväg nu hela kvällen så nej hinner inte bakar till dig en annan gång sa ja ju :D
    3. jag fyller hela dagen i morgon hihi man brukar säga så i all fall ^^

    SvaraRadera
  2. lilla elaking, eller vada ska jag kalla dig...skit samma gör inte de då :P

    SvaraRadera