måndag 17 oktober 2011

Vart hos Anna all the time...nästan

Hej!!
Haft fullt upp i veckan... i tisdags sket jag i träningen för att Florran hoppat hela helgen så jag stannade i Jönköping och sov över hos Anna - Banana, vi hade studiedag:) Sen var det träning hemma varje dag och en massa plugg. I lördags kom Anna hem till mig och sov här vilket var jäkligt kul :) Hon tog en massa bilder på mig och Florran när vi red också, så vi får se om jag kommer att få dem inom de närmsta dagarna x) Hon red också för första gången hemma hos mig, på Matcho hon var självklart superduktig, men hon fick en jäkla min efter att hon frågat hur hon skulle hoppa av. Jag bara aa då bara du svingar över ena benet över Matchos rumpa och så landar du med båda fötterna där :)

Idag var det en lugn dag, Florran gick super, Ronja rakade btw henne förra veckan - Tack Ronja :) Nu ska jag plugga engelskaprov ;)
En bild Anna tog på mig i Tisdags - bästa fotografen :)

Jag och Anna
SES!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar